Play for free now

Dziennik wprowadzanych nowości, zmian i poprawek

3.08.2018

  • Ruszyły otwarte testy walki w trybie manualnym.

30.06.2018

  • Poprawiono dublujący się loot ze skrytek.
  • Dodano ostatni quest dla Rodrika.
  • Zwiększony limit obciążenia z tytułu posiadania niewolników jest teraz poprawnie naliczany.

22.06.2018

  • Poprawiono skrytki.
  • Dodano nową lokacę: obóz łowców niewolników.
  • Dodano możliwość kupna oraz sprzedaży niewolników. Każdy posiadany przez gracza niewolnik zwiększa pojemność jego ekwpiunku o 50kg. Uwaga: Aby utrzymać niewolnika, należy mieć odpowiedni zapas żywności - Jerk lub Fruits, które będą przez niego konsumowane po jednej sztuce raz na 24 godziny czasu rzeczywistego. Zapas jedzenia w magazynie nie jest zaliczany - jedzenie nalezy nosić przy sobie. (Dłuższa nieobecność w grze nie zabije niewolników, po prostu po kolejnym zalogowaniu od ostatnich 24 godzin, niewolnicy skonsumują swoje racje [jedną sztukę każdy, tzn. 20 niewolników zje 20 sztuk suszonego mięsa]. Brak posiłku oznacza śmierć niewolnika, a co za tym idzie przywrócenie pojemności ekwipunku do pierwotnego stanu.) Liczba posiadanych niewolników jest nieograniczona. Należy pamiętać jedynie o odpowiednim zapasie jedzenia.
  • Dodano nowy zasób: żelazo.
  • Rozszerzono widok w GUI surowców pod budowę bazy w przyszłości.

20.06.2018

  • Poprawiono system zapisu i odczytu lokacji.
  • Dodano nowe spotkanie losowe: Farma, która w przyszłości będzie miała kilka wariantów.
  • Dostosowano zawartość skrzynek, trudność i liczność potworów zależnie od sektora, w którym gracz się aktualnie znajduje.
  • Poprawiono liczne błędy po ostatniej aktualizacji.

16.06.2018

  • Dodano wybór spośród 51 perków. Wyboru można dokonywać co 4 poziomy.
  • Zmodyfikowano wzór szansy trafienia przeciwnika na dystans.
  • Ciężar przedmiotu od teraz ma znaczenie podczas kradzieży. (Im cięższy przedmiot tym większa szansa na zostanie przyłapanym).
  • Użycie umiejętności Sneak nie daje już korzyści w postaci punktów doświadczenia.
  • Podczas podróży postać regeneruje swoje punkty zdrowia uwzględniając jego "Heal rate".
  • Naprawiono typ obrażeń dla wieżyczek oraz ich zasięg.
  • Zmieniono skalę budynków.
  • Zmieniono wygląd NPC.
  • Zmieniono wygląd stworów.
  • Od teraz zbieranie loota po poknaniu przeciwników nie odbywa się automatycznie, lecz wymaga przeszukania resztek zneutralizowanych wrogów.
  • Poprawiono parę błędów w dialogach i skrócono niektóre wypowiedzi NPC.
  • Poprawiono jaskinię w zadaniu dla Madawe.
  • Zmodyfikowano cel fabularny.
  • Dodano efekty dźwiękowe i wizualne po skończonej walce.
  • Poprawiono oraz zmodyfikowano widoczność ikon niektórych aktywności.
  • Zmniejszono ryzyko zacięcia się ekranu.
  • Usunięto efekty fadein i fadeout dla wyświetlanych okien.
  • Zmodyfikowano koszt rozwoju umiejetności z uwagi na próg:
    1% - 100%1 pkt.
    101% - 125%2 pkt.
    126% - 150%3 pkt.
    151% - 175%4 pkt.
    176% - 200%5 pkt.
    201% - 300%6 pkt.

26.05.2018

  • Odświeżono wygląd strony głównej.
  • Dostosowano interface do urządzeń mobilnych.
  • Zmodyfikowano UX/UI wszystkich aktywności.
  • Od teraz gracz sam decyduje, które przedmioty chce zabrać jako łup. Usunięto przycisk "Zabierz wszystko".
  • Podczas rabunku NPC na każdy ukradziony przedmiot jest stosowany osobny test umiejętności. (System ten zostanie w przyszłości jeszcze dopracowany i będzie uwzględniał wagę kradzionego przedmiotu).
  • Dodano do interfejsu głównego (prawy górny róg) informację o aktualnym obciążeniu postaci. (Liczba będzie wyświetlana na czerowno w przypadku przekroczenia dostępnego limitu).
  • Poprawiono pomniejsze błędy.

23.04.2018

  • Odświeżono wygląd większości lokacji.
  • Umiejetność Survival daje od teraz szansę ucieczki z pola walki w przypadku przegranej. Im wyższy poziom umiejetności tym szanse na ucieczkę są większe. Po ucieczce postaci gracza zostaje 1 punkt zdrowia, ale wszystkie przedmioty zostają zachowane.

31.03.2018

  • Dodano 9 nowych, ukrytych zadań.
  • Dodano 2 nowe sublokacje w Winfeld i Backwater.
  • Dodano 4 nowych NPC.
  • Niektórym z NPC dodane zostały dopisane nowe opcje dialogu, jednak aby odkryć niektóre z nich, potrzebny jest wyższy współczynnik retoryki.
  • Dodano alternatywne zakończenia niektórych zadań.
  • Dodano możliwość leczenia współtowarzyszy.
  • Poprawiono statystyki towarzyszy, dodano im pancerze oraz broń (w przypadku ludzi), przez co są wytrzymalsi i bardziej pożyteczni w trakcie walki.

16.03.2018

  • Naprawiono zacinanie się ekranu walki.
  • Zmodyfikowano pojemność magazynka niektórych broni na bardziej sensowne.
  • Nieznacznie zmodyfikowano loot w "skrzynkach" w tierze 0.
  • Przywrócono losowość stanu zamkniętych/otwartych/zabezpieczonych pułapką pomieszczeń.
  • Nieznacznie zwiększono szansę na znalezienie czegokolwiek w skrzynkach i pomieszczeniach (balans trwa).
  • Od teraz pewne grupy przeciwników mogą wystąpić tylko w określonych sektorach, przy czym nie chodzi o te małe kwadraty, które stanowi siatka na mapie a o sektor jako cały dostępny obszar do podróżowania.
  • Poprawiono kilka drobnych błędów i literówek.

03.03.2018

  • Poprawiono balans broni i pancerzy oraz ich ceny. (Przedmioty przed tą aktualizacją mają statystyki po staremu, ale ceny obowiązują każdy przedmiot)
  • Zmodyfikowano statystyki przeciwników.
  • Poprawiono błędnie wyświetlane statystyki w karcie postaci.
  • Poprawiono system leczenia podczas walki. (Postać nie zacina się gdy brakuje jej medykamentów)
  • Zmodyfikowano liczebnosć przeciwników na planszach.
  • Zablokowano możliwość znalezienia pieniędzy w skrytkach.
  • Poprawiono inne pomniejsze błedy.

14.02.2018

  • Dodano burdel i kasyno w Backwater (na razie dwie gry, kolejne w przyszłych aktualizacjach).
  • Poprawiono działanie medykamentów.
  • Przeorganizowano układ informacji w karcie postaci.
  • Rozszerzono listę osiągnięć przez dodananie licznika różnych aktywności.
  • Dodano możliwość spotkania jako przeciwnika innego losowego gracza - namiastka PvP i wstęp do aren (prace w toku).
  • Poprawiono pomniejsze błedy.

10.02.2018

  • Przygotowano wstępną wersję mobilną (faza testów nadal trwa)
  • Poprawiono komunikaty o wyleczeniu
  • Poprawiono działanie pułapek
  • Poprawiono dialog Karren
  • Dodano na stronie gry instrukcję (jeszcze nie kompletna, ale sporo rzeczy opisanych już jest)

12.01.2018

  • Rozbudowano Backwater:
    • 13 nowych NPC;
    • 4 nowe zadania;
    • 1 nowa sublokacja: kanały;
  • Przeniesiono magazyn z Birch do Backwater;
  • Poprawiono skrypt podkładania ładnunków na zamkniętych drzwiach i skrytkach;
  • Poprawiono skrypt kradzieży;
  • Dodano nowy środek transportu: motocykl;
  • Wytwarzanie amunicji 7,62mm będzie teraz możliwe tylko po wykonaniu zadania dla Jurijego w Backwater. (Aby umożliwić sobie odkrycie Jurijego, należy poprowadzić odpowiednio dialog ze Scarlett w Winfiled);

01.01.2018

  • Dodano nową lokację - Backwater;

27.12.2017

  • Dodano wierzchowce, które znacznie zwiększają pojemność ekwipunku oraz szansę na ucieczkę z opresyjnych miejsc;
  • Naprawiono błąd, który powodował błyskawiczne psucie się schowanej broni podczas walki wręcz;

19.12.2017

  • Dodano 2 nowe zadania, które można wykonać dla Rodrika;
  • Dodano dwie nowe lokacje;
  • Niektóre specjalności bohaterów otrzymują na start przedmioty dopasowane do wybranej profesji. Póki co, przedmiot bonusowy otrzymują: Soldier, Fighter, Tradesman oraz Doctor. Pozostałe bonusy zostaną dodane najprawdopodobniej w kolejnym update;

12.12.2017

  • Dodano nową lokację, wymagającą umiejętności rozbrajania pułapek oraz obsługi komputerów;
  • Dodano kilka nowych humanoidalnych przeciwników;
  • Zbalansowano otrzymywane doświadczenie za różne aktywności;
  • Od teraz można używać medykamentów w większych ilościach na raz. Służy do tego suwak "determine the amount";
  • Poprawiono błąd w sklepach, otwierający nowe okno;

11.11.2017

  • dodano 73 nowych broni, obecnie jest ich łącznie 90;
  • dodano 5 nowych pancerzy, obecnie jest ich łącznie 7;
  • wszystkie kategorie przedmiotów zostały pogrupowane na określoną liczbę tzw. tierów;
  • wprowadzono wyposażenie, którym można rzucać, tj. granaty, oszczepy, etc. a ich liczba w ekwipunku pomniejsza się z każdym użyciem;
  • poprawiono kod autowalki;
  • wprowadzono 6 dodatkowych typów obrażeń;
  • amunicja do broni konwencjonalnej ma zróżnicowany próg przebicia pancerza;
  • kara do uniku danego pancerza wynika bezpośrednio z jego wagi;
  • wprowadzono podział przeciwników na 21 kategorii;
  • dodano wkaźniki szansy powodzenia użycia danej umiejętności;
  • w wyniku niepowodzenia podczas skradania do NPC występuje kara w postaci zmodyfikowania współczynnika mającego wpływ na poziom zaufania danego NPC do gracza, tj. poziom uwagi (utrudnione kolejne próby skradania) oraz siła argumentacji wobec danego NPC (postać gracza traci na wiarygodnośći w prowadzonych dialogach);
  • w wyniku niepowodzenia podczas kradzieży występuje kara w postaci zmniejszenia poziomu szacunku i zaufania w danej społecznosci (karmy), do której okradany NPC należy, co przekłada się na zmniejszone zdolności negocjacyjne w rozmowach oraz ceny towarów u handlarzy, należących do danej społeczności;
  • naprawiono okno feedbacku;
  • tymczasowo wstrzymano rozwój aspektu fabularnego (historia, zadania, dialogi), aby móc bardziej skupić się na rozwoju podstawowego gameplay'u;

25.03.2017

  • Dodano możliwość przyłączenia towarzyszy, którzy wspomogą gracza w walce. Towarzysze dzielą się na dwa typy: przyjaciół i najemników. Ci pierwsi dobrowolnie zgodzą się eksplorować świat wraz z graczem, z kolei ci drudzy będą wymagać cyklicznej opłaty.
    Przyciele podobnie jak sam gracz zdobywają kolejne poziomy doświadczenia, tym samym zwiększając swoje zdolności bojowe i przydatność w drużynie. Każdy przyjaciel ma indywidualnie różną zdolność regeneracyjną w trakcie walki, co oznacza, że na własne potrzeby ma do dyspozycji pewną pulę medykamentów, chroniących go przed śmiercią. Ponadto, jeśli po walce pozostaną im jakieś niezaleczone rany, to pełną regenerację osiągną po odwiedzeniu jakiegokolwiek miasta lub osady. Ilość przyjaciół jest ściśle zależna od poziomu charyzmy gracza. Jeśli zaś zginą w walce, to zginą na amen.
    Najemnicy mogą towarzyszyć graczowi niezależnie od jego urodziwości, choć z drugiej strony, może mieć to wpływ na samą cenę najmu. Nie zdobywają poziomów i używają stałego wyposażenia. Po każdej walce o ile ją przeżyją, regenerują się w pełni. Ich zdolności bojowe są zależne od ceny, która przekłada się na używane wyposażenie oraz stosowane w trakcie walki psychotropy. Najemnicy są doskonałym rozwiązaniem, gdy mamy nadwyżkę gotówki, sami nie jesteśmy zbyt mocni a potrzebujemy do zrealizowania konkretnego zlecenia zwiększonej siły bojowej.

    Pytanie: Czy będzie można dozbrajać w jakikolwiek sposób swoich towarzyszy?
    Odpowiedź: Nie. Będą oni samowystarczalni, co oznacza, że sami wyposażają się w najlepszą dla siebie broń i pancerz w danym momencie. Decydujący jest tu poziom danego towarzysza. Będzie jednak możliwość podleczenia swoich przyjaciół zużywając zapas swoich medykamentów, jeśli jednak chcemy sobie tego oszczędzić, najlepiej będzie odwiedzić raz na jakiś czas któreś z pobliskich miast, aby sami się podleczyli.

  • Dodano kolejne efekty dźwiękowe do niektórych z aktywności.

22.03.2017

  • Wprowadzono nowy tryb autowalki. Tryb walki manualnej zostaje na chwilę obecną zawieszony.
  • Po zakończeniu walki graczowi zostanie wyświetlone okno prezentujące:
    1. zdobyte doświadczenie,
    2. straty jakie poniósł w wyniku walki (punkty zdrowia, uszkodzenie broni oraz pancerza, zużyta ilość amunicji oraz medykamentów).
    3. zdobyte łupy

  • Jako, że walka odbywa się teraz w trybie automatycznym, gracz ma możliwość przejrzenia szczegółowego raportu z przebiegu walki.
  • Rozmaite aktywności doczekały się specjalnie dopasowanych ilustracji ściśle powiązanych z aktualnie wykonywaną czynnością. Niektóre z aktywności posiadają również efekty dźwiękowe poprawiające imersję.
  • Zależnie od poziomu trudności prowadzonych walk, potrzebne będą rozmaite medykamenty o różnej skuteczności działania. Użycie każdego z nich będzie miało indywidualną ikonkę tuż przy informacji o zażyciu danego specyfiku.
  • Dodano rozróżnienie kolorów dla różnego stopnia zniszczenia danej broni oraz pancerza. Im przedmiot bardziej zielony tym sprawniejszy, im bardziej czerwony tym jest on bardziej zniszczony.

19.02.2017

  • Zmieniono mało wygodne pola do określania liczby przedmiotów, których gracz chciałby się pozbyć, sprzedać lub kupić na bardzo wygodne slidery.
  • Dodano rozmaite lokacje utrudniające podróż z punktu A do punktu B, które wymagać będą od gracza odpowiednich przedmiotów (np. lina, raki), aby móc przeprawić się na drugą stronę lub większego zapasu wody w celu znalezienia alternatywnej drogi.
  • Od tej chwili można eksplorować pomieszczenia znajdujące się w spotkaniach losowych oraz znajdować tam rozmaity loot.
  • Dodano warunek posiadania wymaganego narzędzia do pozyskiwania określonych surowców, np. siekiery, aby móc pozyskać drewno.
  • Stworzono mechanizm pozyskiwania surowców takich jak: drewno, minerały, rośliny, które będą potrzebne w rzemiośle.

05.02.2017

  • Zakończenie przebudowy ekwipunku.
  • Zakończenie przebudowy obsługi sklepów.

15.01.2017

  • 3 nowe tła w widoku walki.

04.12.2016

  • Zlootowane bronie i pancerze posiadają wytrzymałość oraz zużywają się podczas ich użytkowania.

21.11.2016

  • Przebudowano GUI, które uzyskało nowy wygląd.

05.11.2016

  • Wprowadzenie istotnych poprawek do systemu walki.
  • Przebudowno mechanizm poruszania się postaci.
  • Dodano mechanizm akceptacji wybranej czynności.
  • Dodano wskaźnik kosztu Punktów Akcji.
  • Poprawiono procentowy wskaźnik szansy trafienia.
  • Zwiększono maksymalną ilość przeciwników do 6.
  • Ograniczono pole ruchu z obu stron planszy

22.10.2016

  • Wprowadzenie nowego, testowego systemu walki.
  • Wprowadzono nowe assety w widoku walku.

09.09.2016

  • Wstępne przygotowanie interface pod tłumaczenie na inne języki.
  • Dodano nowe tła do okna ekwipunku, handlu i magazynu.
  • Naprawiono problem z tworzeniem nowych postaci.

07.09.2016

  • Dodano ranking graczy.

05.09.2016

  • Podmieniono tło dziennika zadań na właściwe.
  • Poprawiono wczytywanie przeciwników podczas wykonywanych zadań.
  • Opcje leczenia w miastach poprawnie aktualizują ilość posiadanych medykamentów. Opcje stają się niewidoczne po zupełnym wyleczeniu.
  • Naprawiono błędne wczytytywanie jednego ze spotkań losowych.
  • Zoptymalizowano kod odpowiedzialny za proces przebiegu walki.
  • Zwiększono obrażenia pistoletu 10mm na bardziej zabójcze.
01.09.2016
  • Poprawiono zakres obszarów umożliwających wejście na lokacje na mapie świata.


Ostatnia aktualizacja contentu: 30.07.2018