Play for free now

Zgłoszone sugestie

Dodał: panrebonka | 2018-08-09 12:08:46 | Google Chrome 68.0.3440.106 - Windows
błąd w magazynie:(...) [błąd naprawiony ~moderator]
Dodał: panrebonka | 2018-08-09 07:33:01 | Google Chrome 68.0.3440.106 - Windows
Może podczas walki wyświetlać avatary bohatera / bohaterów obok przeciwnika? Nie jest teraz jasne, kto kogo atakuje, kto spudłował itp.
Dodał: panrebonka | 2018-08-06 23:53:20 | Google Chrome 68.0.3440.84 - Windows
Po wygaśniętej sesji jak warcam do gry, wywala mi moved temporarily. Chyba o sesję chodzi. [błąd naprawiony ~moderator]
Dodał: panrebonka | 2018-08-06 10:21:34 | Google Chrome 68.0.3440.84 - Windows
Menu lockpicku przy wejściu do budynku - szukam przycisku zamknięcia w prawym górnym rogu. Może to tylko ja, a może wycentrowanie go jest mylące.
Dodał: panrebonka | 2018-08-06 10:18:07 | Google Chrome 68.0.3440.84 - Windows
Może jakiś status box u dołu mapy? Pokazuje kiedy podróżujemy - np niekatywny przycisk enter, który robi się aktywny, albo pojawia się, gdy docieramy do celu podróży? Imiona graczy tworzą wizualny szum, wygodnie byłoby je wyłączyć. Nie wiem też, jaką funkcję pełnią - umieszczenie ich na mapie sugeruje mi, że można z nimi wejść w jakąś interakcję. Czy to zalogowani gracze? Czy to ich aktualna pozycja? A może to zwłoki do przeszukania? Jeśli cokolwiek z tego, to znowu nasuwa się pomysł z zoomem.
Dodał: panrebonka | 2018-08-06 10:13:48 | Google Chrome 68.0.3440.84 - Windows
Odnośnie UI: - większe hotspoty dla budynków nie bolałyby. Trzeba trochę trafiać teraz, a fajnie jakby się drzwi pokazały jeśli najedziemy gdziekolwiek na budynek. - hotspot dla "enter location" na mapie jest też dość dziwny, na moje powinien pokrywać większy obszar trójkąta u dołu. - podróżowanie na krótkie dystanse jest problematyczne; czasami załącza się wejście do lokacji, a czasami idziesz, choć chciałeś wejść. może rozwiązaaniem mogłoby być: a) zoomowanie mapy b) przycisk enter w innym miejscu i rezygnacja z trójkącika
Dodał: panrebonka | 2018-08-06 10:07:38 | Google Chrome 68.0.3440.84 - Windows
Manualny system walki ok, ikonki w większości zrozumiałe, aczkolwiek przydałyby się hinty po dłuższym trzymaniu kursora myszy nad daną ikoną jak dla mnie. Np. but (ucieczka chyba) nie wiem co daje w stosunku do przeczekania tury. Dla mnie lepiej niż automatyczna walka, która odbiera poczucie bycia u kontroli. Imo brakuje tylko reprezentacji ludka / bohatera. Nawet jeśli go wstawić statycznie gdzieś, przemieszczać z miejsca na miejsce w jakieś stałe punkty przy przeciwnikach, to byłoby to naprawdę duże ulepszenie. Nawet jako tylko wizualna rzecz, bez jakiegokolwiek rzutowania na mechanikę.
Dodał: tester | 2018-07-15 15:34:26 | Mozilla Firefox 61.0 - Windows
test feedback
Dodał: Enoch | 2018-03-28 20:54:39 | Google Chrome 64.0.3282.186 - Windows
Hej, nie mogę wyjść z jaskini z Drogo, nie mam przeciwników ani strzałki wyjścia! co teraz, usunąć postać?
Dodał: LIS | 2018-03-14 11:56:27 | Google Chrome 64.0.3282.186 - Windows
Pokazuje inne statystyki [damage] broni do walki wręcz [np. wakizashi blade] w zależności od tego, czy najeżdżam na broń w ekwipunku, czy w magazynie.
Dodał: LIS | 2018-03-10 15:30:36 | Google Chrome 64.0.3282.186 - Windows
Czasami, po pokonaniu przeciwnika zostaje okienko z jego statsami, tak, jakbym wciąż najeżdżał na niego myszką. Blokuje to możliwość klikania w cokolwiek, co znajduje się w polu tego okienka.
Dodał: LIS | 2018-03-08 17:58:06 | Google Chrome 64.0.3282.186 - Windows
Nie jestem w stanie wejść do lokacji Madawe. Czy jest już aktywna?
Dodał: Wroobelek | 2018-02-16 14:50:22 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Według informacji w "dymku" otrzymałem 40 punktów obrażeń od pułapki, gdy faktycznie zadała mi ona 77 punktów obrażeń.
Dodał: Wroobelek | 2018-02-16 14:40:32 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
A jednak czasem pułapki wciąż zadają więcej obrażeń, niż wynikałoby to z informacji w "dymku" z lewej strony ekranu.
Dodał: Wroobelek | 2018-02-16 14:40:31 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
A jednak czasem pułapki wciąż zadają więcej obrażeń, niż wynikałoby to z informacji w "dymku" z lewej strony ekranu.
Dodał: Wroobelek | 2018-02-16 14:05:38 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Podczas levelowania skill "craft" błędnie wskazuje ilość procentową: miałem go na poziomie 40%, raz kliknąłem "+", a licznik podskoczył do 61%. Zainwestowałem w tego perka 10 punktów, więc licznik wskazywał 70%. Po zamknięciu okienka "Character card" i otwarciu ponownie, licznik poziomu skilla wrócił do prawidłowego stanu podając 50% (40% sprzed awansu + zainwestowane 10%). Nie zauważyłem tego błędu przy innych skillach, jednak "craft" podbijałem dwukrotnie i błąd ten występował za każdym razem wskazując pozorne 20% więcej do czasu zamknięcia i ponownego otwarcia okna.
Dodał: Wroobelek | 2018-02-16 13:51:36 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Można by rozważyć zaimplementowanie licznika wskazującego posiadaną ilość amunicji do wyekwipowanej broni - pod ikonką broni lub w prawym górnym rogu pod licznikami kasy, wody i energii. Nie trzeba byłoby co chwilę wchodzić do ekwipunku by sprawdzić, czy mamy jeszcze czym strzelać.
Dodał: Wroobelek | 2018-02-16 13:24:48 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Dymki powiadamiające o obrażeniach zadanych przez pułapkę nie pojawiają się, lub lagują pojawiając się na ułamek sekundy uniemożliwiający zapoznanie się z informacją o otrzymanych obrażeniach.
Dodał: Wroobelek | 2018-02-16 13:06:34 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Teraz pułapki działają jak powinny. Można przeżyć wybuch kilku pod rząd, jeśli ilość HP na to pozwala.
Dodał: Wroobelek | 2018-02-15 00:18:58 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Pułapki koniecznie do przeglądu. W opisie zadaje 45 punktów obrażeń, a faktycznie z paska znika 88 punktów.
Dodał: Wroobelek | 2018-02-14 23:14:55 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Posiadając 141 HP zginąłem od dwóch pułapek po 31 punktów obrażeń każda. Gdzie pozostałe 79 HP? :P
Dodał: Wroobelek | 2018-02-14 18:59:46 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Miałem 55 HP i zabiła mnie pułapka zadając 30 HP obrażeń.
Dodał: Wroobelek | 2018-02-14 18:10:34 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Dialog z Karren wciąż nie bangla: "Nie czuję się najlepiej. Czy mogłabyś moje rany?" Powinno być tam chyba jeszcze słowo "wyleczyć", albo "obejrzeć".
Dodał: Wroobelek | 2018-02-14 01:18:38 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Czy nie da się w jakiś sposób uleczyć bandażami naszych towarzyszy?
Dodał: Wroobelek | 2018-02-14 01:16:10 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Wciąż pułapki uruchomione w tej samej lokacji zabijają nas zawsze, gdy suma obrażeń przekroczy ilość naszych HP niezależnie od ilości użytych bandaży. Jeśli pierwsza pułapka odbierze nam połowę życia, a następnie całkowicie uzdrowimy się bandażami, to gra i tak traktuje nas, jak byśmy mieli jedynie połowę HP. A jeśli bandaże działają z opóźnieniem, to moim zdaniem powinien to również w jakiś sposób oddawać pasek życia.
Dodał: Wroobelek | 2018-02-09 12:58:43 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
W lokacji z dużą ilością ruin mając 89/91 punktów życia uruchomiłem pułapkę zadającą 44 punkty obrażeń. Następnie uleczyłem się używając 3 bandaży do poziomu 90/91 punktów. Uruchomiłem drugą pułapkę zadającą 48 HP obrażeń i zginąłem - tak, jakby gra zignorowała użycie bandaży.
Dodał: Wroobelek | 2018-02-09 12:32:13 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Po użyciu trzech bandaży na raz wyskakuje powiadomienie o uleczeniu 15 punktów zdrowia - czyli tyle, ile leczy jeden bandaż (choć działa prawidłowo i leczy 45 punktów).
Dodał: Wroobelek | 2018-02-09 11:59:56 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Dialog z Karren: - Witaj, czego potrzebujesz? - Tak. Pytanie i odpowiedź trochę "nie grają". Może należałoby zmienić na "Witaj, czegoś potrzebujesz?"
Dodał: Wroobelek | 2018-02-08 20:03:43 | Mozilla Firefox 58.0 - Windows
Zużycie wody nieprzewidywalne - czasami 5 butelek wystarcza na kilka lokacji, a czasem w jednej chwili spada z +40 na -5. Pułapka zadająca 41 obrażeń potrafi zabić zdrową postać posiadającą ponad 80 punktów życia. Brak rozróżnienia przedmiotów użytku jednorazowego oraz narzędzi bardziej trwałych. Na telefonach z Androidem gra prawie niegrywalna - niektóre elementy się nie wczytują (np. strzałki do opuszczenia lokacji).
Dodał: void | 2017-12-16 17:57:57 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
przerzucenie broni do magazynu powoduje "zdjęcie" aktualnie używanej broni
Dodał: void | 2017-12-16 13:11:28 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
Nie zadziałał atak na: 1 x po 3 Lizards, 3 x po 2 Junkies Walka z pojedynczymi jaszczurkami, które były w tym zestawie odbyła się poprawnie
Dodał: void | 2017-12-16 12:56:19 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
maximym carry: Wraz ze wzostem doświadczenia mamy do czynienia z coraz większą ilością przeciwników. W związku z tym musimy używać lepszej (cięższej) broni oraz lepszego (cięższego) pacerza. Paradoksalnie więc im wyższy poziom tym krótsze eskapady możemy robić. Wydaje mi się, że parametr maximym carry powinien wzrastać wraz ze wzrostem levela.
Dodał: void | 2017-12-16 11:17:03 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
quest log: pomimo wykonania zadania nie wykreśla "collect 25 boxes for Philip"
Dodał: void | 2017-12-16 10:54:00 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
Po tradinggu u Butcha - sprzedaż zbędnego armora "zdejmuje się" założona kamizelka, trzeba zakładać na nowo
Dodał: void | 2017-12-16 10:33:23 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
Spadł mi level, nie potrafię określić w jakich okolicznościach
Dodał: void | 2017-12-16 01:40:34 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
"Cóż, Willsona od jakiegoś czasu niema." brak spacji
Dodał: void | 2017-12-16 01:28:25 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
Po prawej u góry są informacje: kasa, woda, energia. Myślę, że przydałoby się tam dorzucić wagę, skoro ma taki wpływ na zużycie wody.
Dodał: void | 2017-12-15 00:26:26 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
transferuję armor do warehouse ale bez ściągnięcia z postaci natomiast pozostaje on w widoku miniatury, dopóki ni ubiorę innego armora, co z kolei wymaga "zdjęcia" tego, który już przetrasferowałem
Dodał: void | 2017-12-14 19:41:43 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
56 punktów do rozdysponowania za nowy level ?, nie działa na wszystkie skille
Dodał: void | 2017-12-14 18:12:31 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
posłałem Ci maila na artstation
Dodał: void | 2017-12-14 18:07:35 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
fajny efekt z użyciem piwa
Dodał: void | 2017-12-12 01:30:40 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
okno transferu np. z inventory do warehouse, klikamy którykolwiek item, pojawia się okienko how many do you want to transfer. W tym momencie kliknięcie klawisza enter powoduje coś bardzo dziwnego: uruchamia się jakby gra w grze... Identycznie w handlu z Butchem czy Phillipem
Dodał: void | 2017-12-11 23:03:30 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
rozumiem, że jest to funkcja wyłącznie do "dropa", a przydałoby się to również na "use", nawet tym samym suwakiem
Dodał: void | 2017-12-11 22:55:37 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
przy używaniu bandaży nie działa "determine the amount"
Dodał: void | 2017-12-10 19:50:00 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
Błąd (...)
Dodał: void | 2017-12-10 17:22:44 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
bronie z attack mode burst po wstawieniu do magazynu zmieniają opis na single
Dodał: void | 2017-12-10 17:19:05 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
Action poinsts: postać ma 7, broń zakreślona czeroną obwódką (combat shotgun) wymaga 6, nie można jej użyć
Dodał: void | 2017-12-10 15:43:13 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
błąd: (...) [błąd naprawiony ~moderator]
Dodał: void | 2017-12-10 12:46:13 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
nie znalazłem nigdzie amunicji 9mm, a w craftingu niedostępna
Dodał: void | 2017-12-10 12:39:56 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
jaskinia z jaszczurami: pomimo braku butów uprawniających do przejścia na drugą stronę, mogłem stoczyć walkę i dojść do sejfu
Dodał: void | 2017-12-10 11:38:50 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
crafting: nigdzie nie znajduję "ore" niezbędnego do produkcji metalowych części
Dodał: void | 2017-12-10 10:48:17 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
broń umieszczona w magazynie ma (chyba losowe) niewłaściwe opisy amunicji
Dodał: void | 2017-12-10 10:47:04 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
po umieszczeniu w magazynie zmienia się widok uszkodzonego armor'a na nieuszkodzony
Dodał: void | 2017-12-10 02:16:07 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
crafting: Sawed-off shotgun - Requirements: 10%
Dodał: void | 2017-12-09 22:54:33 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
hm.. teraz w craftingu mam więcej rodzajów amunicji, natomiast jest też antidotum ale nie ma ikonki
Dodał: void | 2017-12-09 22:45:45 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
skoro broń i armor ulegają stopniowemu szkodzeniu, to wydaje mi się, że podobnie powinno być np. z siekierą, kilofem, szczypcami w trakcie ich używania
Dodał: void | 2017-12-09 22:36:01 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
crafting obejmuje tylko jeden rodzaj amunicji?
Dodał: void | 2017-12-09 22:29:46 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
piwa, wódki i grzybków nie mogę pobrać z magazynu
Dodał: void | 2017-12-09 22:28:55 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
bandaże 15 HP sprawiają problem przy umieszczaniu w magazynie
Dodał: void | 2017-12-09 21:55:00 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
diamentowy naszyjnik: "too expensive" więc nie da się go spieniężyć
Dodał: void | 2017-12-09 21:51:46 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
grzybki :D
Dodał: void | 2017-12-09 07:32:34 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
adhesive bandage, plasma, water - waga = 0 kg
Dodał: void | 2017-12-09 06:57:48 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
jerk - również 0 kg
Dodał: void | 2017-12-09 06:54:30 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
kamień waży 30 kg, wyodrębnione z niego cegły 0 kg
Dodał: void | 2017-12-09 04:52:36 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
może przydałby się możliwość sortowania przedmiotów @inventory lub (i) warehouse. ofc. to nie bug, taka luźna sugestia...
Dodał: void | 2017-12-08 20:29:25 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
warehouse: piwo, wódka, antidotum - nie da się wrzucić do magazynu, reszta, którą testowałem - OK
Dodał: void | 2017-12-05 01:57:43 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
i taki błąd: [zapisano tresc bledu ~moderator]
Dodał: void | 2017-12-05 01:50:28 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
to jednak nie kwota..., nie potrafię znaleźć czynnika, który powoduje błąd w tradingu
Dodał: void | 2017-12-05 00:56:14 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
u Philipa "dobiłem" do 9514. Powyżej tej kwoty efekt jak poprzednio: przedmiotów ubywaj, kasa się nie nalicza
Dodał: void | 2017-12-05 00:50:18 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
Jeśli chodzi o błędny trading - to kwota 8392 jest barierą powyżej której nie nalicza $ za sprzedaż
Dodał: void | 2017-12-05 00:09:35 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
W "character card" w kolumnie "skills" przy zwiększaniu levela pojawiają się znaki"+". Powinny być bardziej rozzsunięte w dół (rozstrzelone). Obecnie + odpowiadający za zwiększenie craftingu znajduje się trochę powyżej linii survival
Dodał: void | 2017-12-04 23:14:05 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
Niepoprawnie działa trading u Butch'a. Nie naliczyło $ za sprzedane przedmioty: armor, broń, amunicję, chemikalia.
Dodał: panrebonka | 2017-12-03 09:25:03 | Google Chrome 62.0.3202.94 - Windows
Kilka uwag, które mi się nasuwają: Mapa świata za mała. Krążymy ww kółko Birch, i trochę trafiamy w piksele, jeśli wiecie o co chodzi. Dlaczego by nie zrobć zoom in/out? Dobrze byłoby też móc przerwać podróż. Trówkąt symbolizujący gracza blokuje nam nieraz klikanie w mapę i trzeba iść deko dalej niż by się chciało i więcej wody marnować - ale to problem skali imo. Jest też trochę za dużo randomowych ataków fabryką, które nie wiem, czemu służą. Fajnie, jakby te randomowe lokacje miały swoje odzwierciedlenie na mapie - czyli mamy np. obszary zrujnowanego miasta, jakieś góry, pustkowie, wyschnięty las itp. teraz wszystko pojawia się wszędzie. A propos fabuły - brakuje mi "haczyka" na początku. Bohater włóczy się bez celu, jakieś tam bunkry chce niby odszukać ale dla mnie to ie jest jasny cel, który przyciągnie i będzie miał znaczenie. Gdyby jeszcze walka odbywała się na mapie z hexów, byłoby pysznie. Mamy tak w Dungeoneers i całkiem pprzyjemnie się gra, mapa nie musi być nawet duża. Mz bardzo by to podbiło grywalność.
Dodał: panrebonka | 2017-12-03 00:29:11 | Google Chrome 62.0.3202.94 - Windows
Przy disassembly przydałoby się podać liczbę, bo teraz jest dużo irytującego klikania.
Dodał: panrebonka | 2017-12-03 00:09:43 | Google Chrome 62.0.3202.94 - Windows
Zaatakował mnie po drodze budynek (dwa razy) i rzeka, na której użyłem liny. Przedtem na rzece nie mogłem użyć liny, więc po prostu sobie poszedłem. Z budynkiem (taka a'la fabryka) też nic nie mogłem zrobić. Jeśli coś trzeba w takim miejscu zrobić, może warto, żeby ikonki były wyświetlane od razu, nie po najechaniu myszą? Przy drzewkach łapię się na tym, że klikam w kółko pod nimi, co nic nie daje. Myli to kółko, bo sprawia wrażenia klikalnego. Pierdoła, ale wnerwia na dłuższą metę.
Dodał: SynthOverseer | 2017-11-22 23:25:13 | Google Chrome 63.0.3239.59 - Windows
Yeah, looks like I've died. Took me to the menu. I click continue. I am back in the game but nothing in my inventory. I can't play this at this point. :(
Dodał: SynthOverseer | 2017-11-22 23:23:20 | Google Chrome 63.0.3239.59 - Windows
I blow up a door with C4. Said I took something like 1000 damage. I see my HP bar depleted. There's nothing on my inventory. And the stats to top right show nothing also. Am I dead???
Dodał: SynthOverseer | 2017-11-22 23:12:09 | Google Chrome 63.0.3239.59 - Windows
Rodrik: "How long will the test take?" Test? What test? You mean developing this game?
Dodał: SynthOverseer | 2017-11-22 23:10:06 | Google Chrome 63.0.3239.59 - Windows
If you stop the music by clicking on the music icon, it restarts shortly. I'm using Chrome.
Dodał: void 2 | 2017-11-16 23:22:36 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
nie zadają obrażeń, jedynie uszkadzają armor, (soldiers, junkies)
Dodał: void 2 | 2017-11-16 23:04:35 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
wg mnie soldiers i junkies zbyt słabi jak na ilość exp-a, którą można za nich zdobyć
Dodał: void | 2017-11-16 20:06:38 | Mozilla Firefox 57.0 - Windows
Witam pomimo posiadanych przez moją postać 7 action points nie mogę używać broni, które wymagają 6 AP strength - wystarczająccy poziom przydałoby się może też okienko feedbacku po kliknięciu umieszczać na środku ekranu - łatwiej by się używało ciekawy projekt będę tu zaglądał pozdrawiam void
Dodał: Madmac | 2017-11-15 12:38:10 | Google Chrome 61.0.3163.100 - Windows
VERY INTERESTING GAME, HOWEVER I HAVE FOUND FEW STUFF THAT CAN BE IMPROVE. - YOU SHOULDN'T ALLOW TO USE BRUTE FORCE TO LOCK PICK DOORS. MAYBE LIMITED NUMBER OF LOOKPICKS? - WHEN ENEMY IS ENCOUNTER IT SHOULDN'T BE POSSIBLE TO LEAVE LOCATION WITHOUT SOME GOOD FIGHT OR ANY CHOOSE. NOW I JUST LEAVE AND THAT'S IT, NO ACTION. - AND OFC GIVE ME SOME STORY BEHIND, BUT I GUESS YOU ARE WORKING ON IT ;) - SOMETIMES I PICK UP ITEMS AND SOMETIMES THEY DON'T APPEAR IN MY EQUIPMENT - GENERAL REFRESHING THE MAIN PANEL IS POOR, CHANGES DONT APPEAR FAST ENOUGH - IT'S ANNOYING TO BUY STUFF AND GET THAT NOTIFICATION, IK KNOW IT'S JUST 3 SEC, BUT STILL WHEN YOU WANNA BUY A LOT..ANNOYING ****IN GENERAL: FUCKING GREAT JOB*** CARRY ON, I HOPE YOU WILL FIND THIS USEFUL
Dodał: panrebonka | 2017-11-15 09:37:08 | Google Chrome 61.0.3163.100 - Windows
I muza wyłączona totalnie zlewa się z tłem, przypadkowo odkryłem, co to jest. Dlaczego by nie zrobić standardowo ikonki trybika z settingsami?
Dodał: panrebonka | 2017-11-15 09:36:06 | Google Chrome 61.0.3163.100 - Windows
Ah jak wychodzę do mapy świata to przydałoby się móc ją zamknąć krzyżykiem po prostu i wrócić do obecnej lokacji.
Dodał: panrebonka | 2017-11-15 09:34:53 | Google Chrome 61.0.3163.100 - Windows
Ah, UI bardzo ładne, ale małe deczko. Na desktopach nie problem chyba. Ikonka kasy mało czytelna dla mnie, trochę mi zajęło jej znalezienie. Zmyliło mnie to, że gdzieś napisało mi że będę w inventory widział rzeczy, jak zebrałem - a zebrałem monety. Jeśli do zebrania są monety, to oczekuję również z UI zobaczyć monety. Byłoby to spójne, o to chodzi chyba. Ogólnie gierka bardzo fajna, będę obserwował rozwój. Jestem Waszym targetem potencjalnym - były gracz, kumający klimaty falałta, ale teraz nie mający czasu. Rodzina, dzieci, te sprawy. Fajnie jednak jest pograć w coś, co nie wymaga zręczności, może być przerwane, ma krótkie questy w miarę i odpala się z przeglądarki.
Dodał: panrebonka | 2017-11-15 09:30:14 | Google Chrome 61.0.3163.100 - Windows
Niepoprawna pisownia czasami - were died? Raczej nie ma takiej formy. Fakt, że 3 szczury mnie pokonały, gdy byłem uzbrojony w pistolet i opancerzony, wydaje mi się dość dziwny. Przejścia (fade in/out) okienek dialogowych mogłyby być szybsze, trochę to irytuje jeśli sprawdzasz x budynków. Klikanie na postaci - hotspot mógłby być większy. Co raz łapię się, że próbuję kliknąć na kwadracik, a nie da się. Najlepiej całość hotspotem obejmijcie - imię i kwadracik
Dodał: Angel | 2017-11-12 12:35:00 | Mozilla Firefox 56.0 - Windows
Dramatycznie brakuje Notatnika/ Aktualnego questa
Dodał: ruskizlasu | 2016-12-23 11:37:04 | Mozilla Firefox 47.0 - Windows
Pomimo stoczenia walki w piwnicy wdowy Gill Rodrik odmawia wypłaty.
Dodał: Val | 2016-09-28 13:33:23 | Mozilla Firefox 48.0 - Mac
Ze względu na brak responsywności w niektórych oknach nie widać wszystkiego co powinno. Szczególnie upierdliwe przy małych monitorach, ze względu na brak możiwości przewijania w dół. Jak na wersję alfa to w całkiem zaawansowanym stanie już jest gierka, mam nadzieję, że nie porzucicie projektu ;)
Dodał: test1234 | 2016-09-21 23:26:41 | Google Chrome 53.0.2785.116 - Windows
xD


Ostatnia aktualizacja contentu: 30.07.2018